Καtοιkiδiα

ΠΡΟΩΘΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΜΑΣ

Ο στoχος μας

Να παρέχουμε στους καταναλωτές εύκολη πρόσβαση, ακριβείς και διαφανείς πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα διατροφής μας για κατοικίδια

51

Το επiτευγμa μας μeχρι σhμερα

Γνωρίζουμε ότι οι καταναλωτές ενδιαφέρονται για το τι υπάρχει στην τροφή για τα κατοικίδια τους. Το 2016, δεσμευτήκαμε να κάνουμε τις πληροφορίες πιο προσιτές παρέχοντας εύληπτες πληροφορίες για τα προϊόντα και διατροφικές συμβουλές πάνω στη συσκευασία. Το 2020 πετύχαμε τη φιλοδοξία μας να παρέχουμε στους καταναλωτές εύκολη πρόσβαση , ακριβείς και διαφανείς πληροφορίες για τις τροφές και τα προϊόντα μας για τα κατοικίδια.

Το 2021, με βάση τις πιο συχνές ερωτήσεις που λάβαμε σχετικά με τις τροφές μας για τα κατοικίδια, δημιουργήσαμε το: “ΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ ΕΧΟΥΝ ΣΗΜΑΣΙΑ” για να απαντήσουμε σε αυτές τις συχνές ερωτήσεις.

Επιπλέον, έχουμε σημειώσει μεγάλη πρόοδο μέσω των κοινωνικών και διαδικτυακών πλατφορμών μας και με τις ομάδες αφοσίωσης/εμπλοκής των καταναλωτών, όπου παρέχουμε πληροφορίες και συμβουλές για ιδιοκτήτες κατοικίδιων και άλλες ενδιαφερόμενες ομάδες πέρα των αναγραφόμενων στην ετικέτα. Κατά τη διάρκεια του 2019/20, λάβαμε 275.460 επαφές με πελάτες, σχετικά με συμβουλές για τη φροντίδα και διατροφή κατοικίδιων, παράπονα και πληροφορίες για προϊόντα - εκ των οποίων 56.006 αφορούσαν συγκεκριμένα συμβουλές για τη φροντίδα κατοικίδιων.

Η aποψh μας: Purina, διατροφικeς πληροφορiες και συμβουλeς

Η μελέτη για τα υλικά μας, υπέδειξε ότι σήμερα, οι λάτρεις των κατοικίδιων εξετάζουν ενδελεχώς τις μάρκες και τα προϊόντα μας. Θέλουν να μάθουν τι εμπεριέχεται στα προϊόντα μας και όσο περισσότερες πληροφορίες έχουν, τόσο το καλύτερο. Έχουμε αναγνωρίσει ότι, ενώ ήδη κοινοποιούμε πληροφορίες για τα προϊόντα, δεν είναι πάντα τόσο εύκολο, όπως θα έπρεπε, να τις κατανοούν οι λάτρεις των κατοικίδιων. Στην Purina, οι διατροφικές πληροφορίες είναι κάτι που θέλουμε όλοι να έχουν πρόσβαση και να κατανοούν.

Πιστεύουμε στην ενθάρρυνση των καταναλωτών ώστε να κάνουν εμπεριστατωμένες επιλογές, γι' αυτό δεσμευόμαστε να παρέχουμε ολοκληρωμένες και διαφανείς πληροφορίες και συμβουλές. Συνεργαζόμαστε με ειδικούς διατροφής για κατοικίδια, αρχές και φορείς του κλάδου για να παρέχουμε συνεχείς και, όπου χρειάζεται, ανεξάρτητες πληροφορίες για τους πελάτες, ώστε να μπορούν να αισθάνονται σίγουροι ότι έχουν τις γνώσεις που χρειάζονται για να πάρουν τις δικές τους αποφάσεις.

Καταφeραμε να απαντhσουμε σε 392.976 ερωτhσεις καταναλωτών σχετικa με την φροντiδα των κατοικiδιων και με διατροφικeς συμβουλeς, παρaπονα και πληροφορiες για τα προϊoντα μας απo το 2018 eως το 2020.

Με βaση το CSV της Nestle

Ακριβώς όπως δεσμευόμαστε να βελτιώσουμε τη ζωή των κατοικίδιων και των ανθρώπων που τα αγαπούν, η θυγατρική μας εταιρεία η Nestlé, δεσμεύεται να βελτιώσει την ποιότητα ζωής και να συμβάλει σε ένα υγιέστερο μέλλον για άτομα και οικογένειες, τις κοινότητές μας και τον πλανήτη.

Διαβάστε περισσότερα για τη Nestlé στην Κοινωνία

Μελeτη περiπτωσης

Επειδή οι πράξεις μιλούν πιο δυνατά από τα λόγια, αφιερώστε λίγα λεπτά για να ανακαλύψετε τις ιστορίες και τα επιτεύγματά μας σε αυτές τις σύντομες μελέτες περίπτωσης που σχετίζονται με αυτήν τη δέσμευση.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ: Διαφάνεια στα εργοστάσιά μας

Καθ 'όλη τη διάρκεια του 2019, τα εργοστάσια παραγωγής μας πραγματοποίησαν ημερήσιες εκδρομές και περιηγήσεις στον εργοστασιακό χώρο για ντόπιους, δημοσιογράφους και επαγγελματίες κατοικίδιων για να μάθουν από πρώτο χέρι τις διαδικασίες μας. Το 2020, το εργοστάσιο του Marconnelle φιλοξένησε μια επίσκεψη στα μέσα ενημέρωσης από το γαλλικό τηλεοπτικό κανάλι TF1.

transparecy

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ: Διαφάνεια στα εργοστάσιά μας

Στην Ουγγαρία, η "ανοιχτή βραδιά" των Modern Factories πραγματοποιήθηκε για να παρέχει μια άμεση ευκαιρία στους ανθρώπους να βιώσουν πώς λειτουργούν οι εταιρείες και για την Purina να παρουσιάσει το ρόλο της ως εργοδότης και υποστηρικτής της κοινότητας.

transparency

ΟΙ AΛΛΕΣ ΔΕΣΜΕYΣΕΙΣ ΜΑΣ